Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. V případě odstoupení od smlouvy zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, které bylo v objednávce zaplaceno. Pokud zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Platbu zákazník obdrží co nejrychleji, nejpozději do 7 dnů od obdržení vráceného zboží.
Upozorňujeme že:
- Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
- Poštovné a balné hradí zákazník.
- Pokud chcete zboží vyměnit, je třeba nechtěné zboží vrátit a nové objednat.
REKLAMACE:
Reklamace se nevztahuje na:
- mechanická poškození (odřeniny, natržení, rozbití, zlomení...)
- utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony)
- mechanicky poškozené zipy
- vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků
- Vady vzniklé nevhodným pracím cyklem
- Mechanické poškození o cizí předmět
Postup reklamace:
- Při reklamaci je potřeba zaslat email s popisem reklamace na adresu info@homeindesign.cz
- Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy. Upozorňujeme, že zboží, které bude znečištěné, nebude přijato k vyřízení reklamace.
- Zásilku odešlete na adresu:
Jana Křiváková
Home in design
Kachlíkova 889/11
Brno - Bystrc, 635 00
Poté, co od Vás obdržíme reklamované zboží, Vaši reklamaci odborně posoudíme a stanovíme další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace posuzujeme my jakožto prodávající. V případě, že bude Vaše reklamace shledána oprávněnou, Vám bude zaslán nový kus nebo vrácena kupní cena. Stane se tak bezprostředně po posouzení reklamace. Peněžní prostředky vracíme na účet, z něhož bylo zboží zaplaceno, pokud neuvedete jinak a to do 10 dnů od vyřízení reklamace.